Leerlingen krijgen op dit moment veel informatie over zich heen. Om ook nu goed te kunnen leren en stress te voorkomen, is het belangrijk dat zij de informatie kunnen organiseren en leren om prioriteiten te stellen. In dit gratis webinar reikt Jay Borger van Neuro Habits je simpele, maar wetenschappelijk onderbouwde technieken aan die helpen bij het verzamelen van informatie en tijdmanagement. Je leert hoe jij leerlingen helpt om deze technieken in te zetten.
Wat kun je van het webinar verwachten?
Het webinar start met een stuk theorie over organiseren en het stellen van prioriteiten. Daarna word je uitgedaagd actief te oefenen op basis van de theorie om je eigen werktaken en doelen beter te organiseren en prioriteren. Aan het einde van het webinar heb je een gepersonaliseerd plan dat past bij jouw situatie en waarmee je de komende tijd aan de slag kunt. Tot slot is er ruimte om vragen te stellen aan Jay.
Voor wie?
Het webinar is vooral geschikt voor leraren en mentoren.
Wanneer?
Dinsdag 21 april, 15.00 tot 16.00 uur
De kosten
Deelname aan het webinar is kosteloos.
Meedoen?
Meld je hier aan voor het webinar. Enkele dagen voor het webinar ontvang je een e-mail met een link naar het webinar.
Let op! Er kunnen maximaal 50 deelnemers meedoen. Mochten er meer geïnteresseerden zijn, dan kijken we naar de mogelijkheid om een extra webinar over dit thema te organiseren.